sábado, 20 de diciembre de 2014

AZKEN HAUSNARKETA

IKT irakasgaia oso berria izan da niretzat, irakasgai honetaz nituen aurreiritziak ez dituzte jorratu dugun gaiarekin bat egin. Hasiera batean pentsatzen nuen Informatika bezalako irakasgaia izango zela, aurkezpenak egiteko programak, Microsoft officeren eta arbela digitalaren erabilera edota antzeko gauzak ikasiko genituela.

Denbora aurrera joan ahala, blog-ak sortu genituen, bertan eguneroko bezalako bat egin genuen non klase teoriko eta praktikoen hausnarketa txiki bat igo behar genuen, egia esateko lan hori erabilgarria izan da ikasi ditugun kontzeptuak hobeto barneratzeko eta etorkizun batean eduki horiek eskuragarri edukitzeko. Baina, esan beharra dut hasiera batean nahaste handia neukala Blogaren inguruan, nola egin astekari teorikak, praktikoak eta abar. 

Ondoren, talde lanarekin hasi ginen, Eskola 2.0 eta IKT –en kontzeptua jorratzen zituzten gaiak landu genituen " IKASKUNTZA GURPILAK". Nire taldekoei Eskola 2.0 Praktika onak tokatu zitzaigun. Bertan IKT- ak eskolan nola aplikatu, dituzten abantailak etab ikasi genituen. Lana, pixka bat aspergarria izan zen, hiru testu irakurri behar izan genituen eta denbora guztian ideia berdinak errepikatzen ziren. Lana burutzeko Drive bat ireki genuen eta bertan testuetatik ateratako ideiak ipini genituen, gero informazio guztia laburtu genuen eta amaitzeko, euskaratu genuen.

Gero, aurkezpenerako Powtoon izeneko programa erabili genuen, egia esateko inoiz erabili dudan programa da baina ondo moldatu ginen, taldekide batek egin zuen eta. Oso lan polita eta originala egin dugula uste dut eta taldekideen harremana nahiko ona izan da. Nahiz eta bi aldiz edo elkartu ondo moldatu gara lana egiterako orduan, beraz. Hasteko, esan beharra dut taldekide guztiek ekarpen handiak egin dituztela eta nolabait bakoitzak bere rola izan duela. Hainbat ideia aportatu ditudala uste dut teoriaren aldetik, informazioa nola antolatu eta nola garatu azaltzen saiatu naiz eta  gainontzeko taldekideen ideiak errespetatu eta kontuan hartu ditut.

IKT irakasgaiaren ebaluazio orokor bat eginez, esango dut bloga hobeto erabiltzen ikasi dudala ez nekien ezaugarri asko ikasi ditut eta. Nik bakarrik sarerak publikatzen eta etiketak jartzen nekien, bloga soilik DBH-n erabili nuelako eta ez genuen hainbeste sakondu. Alde batetik, irakasgai honi esker, Lehen Hezkuntzan Blogek eta beste baliabide teknologikoak dituzten garrantzia eta erabilerak ikasi ditut. Beste aldetik, praktiketan Sitesa erabiltzen ikasi dugu eta egia esateko nire gustokoa ez den programa bat da. Nahiz eta Sitesa talde lanak egiteko erabiltzen den ezin zenuen bi pertsona aldi berean editatu  letraren formatoa aldatzen zelako eta dena desordenatzen zelako. Horregatik, hurrengo urterako talde lanak online egiteko beste baliabide bat proposatuko nuke. Nik wikiak bakarrik ezagutzen ditut baina ez dakit ondo funtzionatzen diren edo ez.

Hau guztia esanda Blog hau amaitutzat ematen du. Espero dut beharrezkoa izan daiteken informazioa hemen eskuratzea edota klase teorikoen eta praktikoen hausnarketak baliagarriak izatea etorkizuneko Magisteritzako ikasleentzako.

AGUR ETA HURRENGORA ARTE!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario