jueves, 30 de octubre de 2014

1. SAIO TEORIKOA

2014ko urriaren 16a Teoria

Ostegunean, IKT irakasgaiko lehenengo klase teorikoa izan genuen. Hasieran, irakasleak klase teorikoen eta praktiken ebaluazio irizpideak azladu zituen. Lauhilabete honetan egingo ditugun lanak ere esan zuen, alde batetik, blog bat egin behar genuela Hezkuntzarekin eta IKT-rekin lotuta dauden berriak, informazioa, ikerketak... publikatzeko. Beste aldetik, klase bakoitzean landutako gaien hausnarketa blogean egin behar genuela aipatu zuen, hau da, astekari bat.

Ondoren, ariketa bat egin genuen, begiak itxi genituen eta ondoren irakasleak IKT-rekin eta Hezkuntzarekin zerikusia zuten galderak egiten zituen, eta gero, burutik pasatzen ziren lehenengo erantzunak, kuadernoan idatzi behar izan genituen.


Azkenik, IKT irakasgaiko aurkezpena egin zuen, power point baten bidez eta  irakasgai honen helburuak zeintzuk diren, IKT Lehen Hezkuntzan zergatik den garrantzitsua ... azaldu zuen.

Hasiera batean pentsatzen nuen IKT informatika irakasgaia bezalakoa izango zela, baina aurkezpena egin ondoren konturatu naiz harago joaten dela. Hezkuntzan duen garrantzia ulertu dut, bai informatika, teknologia berriak ... nire ustez, etorkizunari begira ezinbestekoa da irakasle batek gai hau menderatzea eta espero dut irakasgai honetan ditudan espektatibak betetzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario