jueves, 30 de octubre de 2014

2.SAIO TEORIKOA

2014ko urriaren 30a

Kaixo!!
Ikasleen greba zela eta, pasaden asten ez genuen klase teorikorik izan, beraz sarrera honetan hirugarren klase teorikoan landu duguna azalduko dut.

Klase hasieran, bideo bat ikusi dugu "Visiones disruptivas de la educación" Maria Acasorena, Madrilgo unibertsitatearen irakaslea dena. Sarreraren bukaeran jarriko dizuet bideoa, oso interesgarria iruditu zait eta espero dut zuen gustokoa izatea.

Bideoa ikusi eta gero, pasaden klasean bezala begiak itxi ditugu, isiltasuna eta erlaxazioa lortuz. Ondoren, irakasleak irakurgai bat irakurri digu. Egia esateko, ez dut irakurketa osoa jarraitu, nire pentsamenduetan sartu naiz eta oso lasai sentitu naiz.


Amaitzeko, talde txikitan (4 pertsonakoak) banandu gara eta tokatu zaigun gaiari buruz eztabaidatu dugu. Egelan jarritako entregableen azalpena eman du irakasleak eta ondoren, lana egiten hasi gara. Nire taldeari tokatu zaigun gaia Eskola 2.0 da eta horri buruzko testu batzuk irakurri ditugu ideia nagusiak jasoz.

Irakurgaiak hiru ziren eta binaka irakurtzen eta ideiak apuntatzen ipini ginen. Gero, klasea amaitzerakoan lanaren zereginak banandu genituen eta Drive bat ireki genuen informazioa partekatzeko. Hau da egin behar dugun lana:

- testuen ideia nagusiak apuntatu eta blogera igo
- testuen laburpena egin, 5 hitz gako eta 2 galdera
- aurkezpen bat prestatu, klasean tokatu zaigun gaia azaltzeko


Gaurko klasearen hausnarketa eginez, esan dezaket tokatu zaigun gaia oso interesgarria iruditzen zaidala, IKT- ak eskolan nola erabiltzen diren, zein den haien helburua, irakasleen inplikazioa eta prestakuntza, teknologien erabilpen eskasa eskolan eta abarreko gaiak jorratzen ditu. Honekin, ondorioztatu dut Espainian badaukagula azken teknologiak erabiltzeko posibilitatea eta desaprobetztzen ari dugula, hortaz Curriculuma, metodologia etab aldatzeko momentua da, IKTei garrantzi gehiago emanez.

Honako hau da Eskola 2.0 taldea:






No hay comentarios:

Publicar un comentario