1. TESTUA: LA
WEB 2.O IRRUMPE EN LA ESCUELA
SARRERA:
Teknologiak ez du bere kabuz funtzionatzen, ez da nahikoa ikasgela bat
ordenagailuz betetzearekin; metodologia, pedagogia eta didaktika
beharrezkoak dira, hauek teknologia NOLA erabili esaten digutelako. Horretarako
bi orientazio mota aurki ditzazkegu: lehenengoa, ariketan
pentsatu eta ondoren teknologikoan; hau da, lehenik eta behin
pedagogia beharrezkoa da eta ondoren teknologia.
Honekin batera, legeak kontuan izan behar ditugu; hau da, ikasleekin
sare sozialen bat erabili aurretik neurriak hartzea beharrezkoa da. Honekin
batera gurasoen baimenak beharko ditugu eta umeen intimitatean, argazkien
babesean… arreta berezia jarri beharko dugu.
DEFINIZIOA:
2.0 web-a soziala da eta modu aktiboan parte hartzen da = PARTEKATU
BLOGAK
|
WIKIAK
|
SARE SOZIALAK
|
|
|
|
|
|
|
ONDORIOAK:
IKT-ak hezkuntzako oinarrizko gaitasunen artean sartzen den arren eta
baliagarria den arren, ez dira lehentasuna dutenak. Lehentasuna duen bakarra
ikaslea da, hura da protagonista, heziketa haiengan eta euren etorkizunean
oinarritzen delako.
2.0 web-a ikasleak euren heziketaren protagonista izatera bideratzen du, SORTZEKO,
EKOIZTEKO, ARGITARATZEKO ETA PARTEKATZEKO aukera ematen dielako. Baina
horretarako beharrezkoa da ikasleak modu positiboan eta seguruan heztea PRIBATASUNA
eta IDENTITATE DIGITALA zainduz.
2. TESTUA:
INTERNET EN EDUCACION:
Eskolan, LIBURUTEGI (entziklopediak edo hiztegiak), INPRENTA
(aurkezpenak, musika, bideoak, testuak…) eta KOMUNIKAZIO KATE (beste
zentro batzuekin, familiekin… komunikatzeko), moduan erabiltzen da
internet.
Zergatik da garrantzitsua? Ikasgelak modu honetakoak izatera bideratzen
duelako:
AKTIBOAK
|
Parte hartzen dute
|
KONSTRUKTIBOAK
|
Ideia berriak integratzen dira
|
KOLABORATZAILEAK
|
Ikasten dute
|
INTENCIONADAS/ BERARIAZKOAK
|
Objektiboak jarraitzen dituzte
|
CONVERSACIONALES
|
Ideiak partekatzen dituzte.
|
PERTSONALIZATUAK
|
Errealitatearekin kontaktatzen dute
|
ERREFLEXIBOAK
|
Zer ikasi dut? Nola ikasi dut? Ikastea pena merezi du?
|
3. TESTUA:
ALGUNOS PRINCIPIOS PARA EL DESARROLLO DE BUENAS PRACTICAS PEDAGOGICAS CON LAS
TICs EN EL AULA.
Manuel Area Moreinak aholkuen zerrenda bat uzten digu:
- Garrantzitsuena
hezigarria dena izan behar da, ez teknologikoa.
- IKT-ak efektu
magikorik ez dutela jakin.
- IKT-ak hezkuntza
prozesua errazten dute.
- IKT-ak erabili
teknologiarekin gauzak egiten ikasteko.
- IKT-ak laguntza
moduan erabili.
HITZ GAKOAK:
- Teknologia
- Hezkuntza
- IKT
No hay comentarios:
Publicar un comentario